Σελίδες

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

sos

Κι  έριξα  -  με  κρότους  -  στο τραπέζι
ένα  ένα,  όλα  τα  κιτάπια  μου
ψάχνοντας  στις  βαριές  γραμμές
τις  γεμάτες  μελάνι
μιαν  γραμμή  που  να  μοιάζει  μ'  αυτή
που  τη  φούχτα  διατρέχει.

Έδειξα  τα  δόντια  μου  στον  ύπνο
έδειξα  τα  στήθη  μου  στον  έρωτα
και  κανείς  τους  δεν  τόλμησε
μαζί  μου  να  τα  βάλει.

Έχω  γίνει  αυτό  που  τρομάζω
δυνατή  μα  και  μόνη
μα  το  σάλιο  μου, λέει  πως
έχω  ακόμη  τόσα  να  μάθω..

Δος  ημίν  σήμερον!
ο  χρόνος  τελειώνει

και  μη  εισενέγκης  ημάς  εις  πειρασμόν!
ή  μήπως .
κι  αυτό  είναι  ένα  ακόμη  μάθημα
που  με  δέρμα  πληρώνεται

κι  έχω  ξοδέψει  ένα  σωρό  από  δαύτα
(και  σάλιο  και  δέρμα)

και  μου  χει  μείνει  το  βλέμμα
που  αδηφάγα
κοιτάει
ζητάει
μα  προπάντων  γεννάει..
όλα  αυτά  που  κανένας  άλλος  ούτε  στα  πιο  βαθιά  του  όνειρα  δεν  τόλμησε  να ψιθυρίσει  κι  ύστερα  χάνεσαι  εσύ  εμείς  αυτό  αυτά  αυτοί  και  καλά  αυτοί  αλλά  εγώ πώς  μπορώ  να  εκλείψω  πριν  τελειώσω  όλη  αυτή  την  αγάπη
που  απ' τα  μάτια
ξεχειλίζει
αναβλύζει
κυλάει
ορμά  και  πάλι  απ' την αρχή  μέχρι  να  κλείσει  ο κύκλος  το  σχήμα  του  και  να  γίνει πορφυρός  και  καυτός  ως  ο  ήλιος  ένα  αστέρι  στ' ουρανού  την  άκρη  που  χοχλάζει νύχτα  και  μέρα  μ'  ένα  πόνο  κρυφό

κι  είναι  απόγευμα  που  γίνεται  βράδυ
κι  ο ουρανός  μαυρίζει
μόνο  σε  αυτή  -  της γης -  τη μεριά

κι  όσο  κι  αν  φαίνεται  μάταιη  τούτη  η  μάχη  που  δίνω
- οι  γραμμές  οι  γεμάτες  μελάνι,
το  μαύρο  και  το  άσπρο  σε  εναλλαγή -
δίνει  φως  σε  μικρά  σωματίδια
και  στου  νου  τα  ταξίδια
κι  αυτό  από  μόνο  του  -  αξίζει!


------------------------------------------




Ένα κομμάτι που είναι κοντά στην κατάσταση...


κι άλλο ένα που παραπέμπει στον τίτλο 

 




Η Αγγελική μου, 
μου έδωσε ένα βραβείο μάλλον για την επιστροφή μου με την  προηγούμενη ανάρτηση, αλλά όπως καταλαβαίνετε από το χείμαρρο που μόλις διαβάσατε, μου ήταν αδύνατο νωρίτερα να προσέλθω να το παραλάβω. το απονέμω κι εγώ με τη σειρά μου στη Στεφανία, στη Δήμητρα, στη Μαρία, στην Ασπασία, στην Πέτρα, την Αριστέα, στην Ωραιοζήλη. Γιατί; Γιατί με στηρίζουν η κάθε μια με τον τρόπο της. Ευχαριστώ κορίτσια! Ναι πρέπει τώρα να απαντήσω όσο πιο λακωνικά μπορώ στις ερωτησούλες. Βαθιά ανάσα, και...


1) Γιατί ξεκινήσατε το blog; 
Γιατί έχω πολλά να πω


2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Οι γνώσεις, ο έρωτας με ανταπόκριση, η τέχνη και τα τεχνάσματα, αλλά και το αρχέγονο.

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία 

βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Τα σχόλια είναι ενίοτε πολύ εποικοδομητικά, και η επικοινωνία βοηθάει έκαστον blogger να εξελίσσεται και να γράφει ακόμα περισσότερο.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; 

Για τα πράγματα που με σημαδεύουν. 
Φυσικά υπάρχουν και κάποιες άλλες φορές, που απλώς θέλω να να μοιραστώ, να  επικοινωνήσω.

 

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Ναι. Έχω γνωρίσει πολύ αξιόλογα, ξεχωριστά και τρυφερά άτομα από κοντά. 

Και Όχι. Δεν μου βγήκε πάντα σε καλό.

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Όλα μπορώ να τα φανταστώ αλλά αυτό όχι. Είμαι ανοιχτή.
 

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Η ονειροπόληση και οι ανασκαφές.

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Όσο έχω ανάγκη.

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Με φυσιολογικό τοκετό. Με όλους τους πόνους χωρίς επισκληρίδιο. 

(Σε αντίθεση με τα παιδιά μου που γεννήθηκαν με καισαρική)
 

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Σ' ευχαριστώ που ήρθες. 
Κουράγιο αγαπημένε... 
Κάθε σου επίσκεψή εδώ, να σε γεμίζει δύναμη!

17 σχόλια:

  1. Λοιπόν, πέρα από όλα τα άλλα, όπως την δύναμη και την ελπίδα που βγάζει ή τουλάχιστον, μεταδίδει το κείμενό σου, πρέπει να σου πω, ότι σήμερα τα ξημερώματα, την ώρα της δουλειάς, για κάποιον άγνωστο λόγο σε θυμήθηκα και τώρα που μπήκα μετά από μέρες, είδα ανάρτησή σου!!
    Μια καλησπέρα λοιπόν, να είσαι δυνατή και ισχυρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πέρα για πέρα!
      Τι όμορφα πράγματα που μου γράφεις!
      Και τι ωραίο να θυμάσαι τις αναρτήσεις μου κι εμένα!
      Να είσαι καλά, να γράφεις ακόμα καλύτερα και να βρισκόμαστε μέσα σε όλο αυτό το πνεύμα της μπλογκόσφαιρας ;)
      Σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου, Ανταίε!

      Διαγραφή
  2. Εμείς σε ευχαριστούμε Μάρω μου!
    Και πάντα θα περιμένω την επόμενη εμφάνιση σου, με την ίδια ανυπομονησία, έτοιμη να τρέξω μέσα στις λέξεις σου .... Κι αν και με λυγμό γύρισες, άφησες στο τέλος ένα φωτάκι που αξίζει τα πάντα!
    Σε φιλώ γλυκά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!
      Φαντάζομαι θα έχεις πάρει το βραβείο από χίλιες μεριές ;)
      Μόνο και μόνο με τον τίτλο του μπλογκ σου μας δίνεις την πολυπόθητη ανάσα! Γλυκά φιλιά κι από μένα ;)

      Διαγραφή
  3. Μαρώ! Τι έκπληξη αυτή για μένα, τι ευχάριστη έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρααα, κορίτσι των τεσσάρων εποχών ;)
      Καλή δύναμη εύχομαι και σε σένα και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλώς την....!
    Αρχικά να σου πω ότι μου άρεσε πολύ το κείμενο στην αρχή....είναι φανταστικό το πως μερικοί άνθρωποι μπορούν να δένουν τόσο υπέροχα τις λέξεις...!!!
    Επίσης μου άρεσαν τα τραγούδια....το δεύτερο δεν το είχα ξανακούσει πολύ ωραίο κομμάτι ;)
    Όσον αφορά το βραβείο τώρα...Συγχαρητήρια....!!! Ωραίες οι απαντήσεις σου και όντως λακωνικές...το στυλ μου :)
    Σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες......μπορείς να βρεις εδώ τις απαντήσεις μου: http://enakathemera.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html
    Φιλιά πολλά....καλό σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή, κι από μένα!
      Πάω να δω τις απαντήσεις σου, ευθύς. Φιλιά ;)

      Διαγραφή
  5. Όταν μια ανάρτηση έχει τίτλο SOS, αυτός που τη διαβάζει αυθόρμητα νομίζω πως σκέφτεται τρόπους δράσης-βοήθειας... ή πάλι ο νους του πάει, σ' εποχές σχολείου όπου εκεί που υπήρχε κίνδυνος να πέσει ένα κεφάλαιο, γράφαμε SOS...
    Σε κάθε περίπτωση, "μονάχος θα βρεις την άκρη της κλωστής"...

    Θέλω να σ' ευχαριστήσω φυσικά για το βραβείο, αλλά πιο πολύ για τη φιλία σου και την εμπιστοσύνη σου, μια και είμαι απ΄τις τυχερές και σ' έχω γνωρίσει και από κοντά!

    ΑΦιλάκια - bisous...πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι σπιρτόζικες παρατηρήσεις είναι αυτές για τον τίτλο μου;;;!!!
      Άστα, κι είναι αυτή η κλωστή μεγάλο μπέρδεμα...
      Η δική μου προσπάθεια και η δική σου η βοήθεια ( εσύ ξέρεις! ) ελπίζω να γίνουν κινητήριος δύναμη για να βγω από το "λαβύρινθο" μου.
      ΑΦιλιά κι από μένα ;)

      Διαγραφή
  6. Χάθηκα μέσα στις λέξεις σου...έμεινα να ψάχνω εκείνη τη γραμμή...κι ύστερα ξεπέρασα γραμμές και όρια και αντίκρισα το φως τους!

    Συγχαρητήρια για το βραβείο και χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, συγγνώμη που καθυστέρησα να σου απαντήσω, αλλά ο χρόνος είναι δυσεύρετος πόσο μάλλον ο προσωπικός για το μπλογκ!!!
      Χαίρομαι που σε άγγιξε!
      Κι εγώ χαίρομαι που επικοινωνούμε και πάλι!
      Σε φιλώ πολύ και έρχομαι να δω ξανά για το καινούργιο παιχνίδι ;)

      Διαγραφή
  7. Μαρώ μου, τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή; Είδα το σχόλιο που άφησες στην ανάρτηση του πάρτι των ερειπίων και δεν το πίστευα ότι επανήλθες μετά από τόσον καιρό!

    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! Μα πάνω από όλα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ειλικρινά. Δεν το φανταζόμουν καν αυτό που έγραψες για μένα. Όμως με χαροποιεί και με τιμά. Ειλικρινά.

    Το ποίημά σου με μπέρδεψε. Μου πέρασαν άσχημες σκέψεις διαβάζοντάς το. Εύχομαι να είναι μόνο ιδέα μου και να μην είχες τίποτα οικογενειακό δυσάρεστο. Και δεν αναφέρομαι σε θέμα υγείας...

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω και ας χαθήκαμε. Βασικά χάθηκα γενικώς τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ευχάριστα είναι αυτά που γράφετε εσείς οι μαμάδες-μπλογκερς, κι αυτά που θέλετε να μοιραστείτε είναι χρυσάφι πραγματικό.
      Κι εγώ είμαι μαμά και μπλογκερ, αλλά αυτόν τον καιρό είμαι και δεν είμαι, γενικώς. Αν μπορέσω θα σου στείλω mail. Σε φιλώ ;)

      Διαγραφή
  8. Μπηκα χωρις να περιμένω να έχεις γράψει και ομως διαβασα ενα υπέροχο χειμαρρο λέξεων και μία συνεντευξη ακριβώς όπως την περίμενα. Τα τραγουδια σου μου θυμισαν εκεινες τις ραδιοφωνικές εκπομπες που τόσο μου έχουν λειψει. Σε ευχαριστώ για το βραβειο και κυριώς το γιατί. Με συγκίνησες και θέλω να σου αφιερώσω μέσα από την καρδιά μου το τραγούδι. ''Θα θελα να ησουνα εδώ΄΄ .
    https://www.youtube.com/watch?v=1M1fcqroGbw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ!
      Σ' ευχαριστώ για την αφιέρωση, είναι ό,τι πιο τρυφερό μου έχουν πει αυτό το διάστημα.
      Επειδή αυτή η ανάρτηση με συγκινεί κι εμένα, δεν μπορώ να σου γράψω άλλο. Σε φιλώ γλυκά ;)

      Διαγραφή
  9. Αχ, πόσο με συγκίνησαν τα λόγια σου... Προφανώς έκανες την ανάρτηση εκείνες τις ημέρες που δεν είχα υπολογιστή και το είχα βγάλει τελάλη! Χαχα! Ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου για την τιμή, αλλά ενημερώνω κι εσένα πως, αυτό το παιχνίδι το είχα αναρτήσει παλαιότερα και γενικώς έχω πάψει να αναρτώ παιχνίδια, επειδή τα έχω πει πια όλα! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι στα μουγγά θα καθόμαστε, πείτε κι εσείς κάτι...