Σελίδες

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

40 κύματα, και μια νησιωτική πολιτεία

                                                       η δική μου εκδοχή για τις Ψηφιακές γειτονιές


Μπορεί 
να φαίνεται 
ότι απουσιάζω 
τις ημέρες αυτές,
αλλά είμαι πάντα εδώ, 
συνεχίζοντας το ταξίδι μου 
μέσα σε κάθε λογής φουρτούνες
Κι εκεί
που δέρνεσαι
στο πέλαγο, όπως
 ο Πι στη σχεδία του,
αδύναμος κι ανθρώπινος
- κι όλο ρίχνεις μποτίλιες, μηνύματα ψηφιακά-
μέσα σε μια απεραντοσύνη , γεμάτη αλμύρα κι αγωνία,
έρχεται  κάποτε  η  λαμπρή  στιγμή  να  φανούν,  στο  βάθος,   
  β   ο   υ   ν   ά ,      σ    τ    ε    ρ    ι    έ    ς ,      λ   ι   μ   ά   ν   ι   α . 
-------
Αν με ρωτούσες στην αρχή, έτσι ακριβώς θα περιέγραφα το blogging!

Γιατί στη φαντασία μου,  το ιστολόγιο  αυτό  ποτέ  δεν  ήταν  σπίτι,  αλλά  μια  σχεδία με την οποία έπλεα μεσοπέλαγα, ρίχνοντας,  μποτίλια  την μποτίλια, τα μηνύματα. Μια  περιπέτεια  μοναχική,  για  έναν  ναυαγό που  αναζητά  απεγνωσμένα,  μέσα από την  επικοινωνία,  την  ελπίδα  για  τη   ζωή. 40 κύματα λοιπόν, και τι περίεργο, ετούτη είναι η 40η μου ανάρτηση!!!

[Και τι να γράψω; Οδηγίες για ναυτιλομένους ;  
Τι να έχεις λοιπόν, όταν δεν έχεις τίποτα, 
ή όταν τα υλικά αγαθά δεν έχουν καμιά αξία.
Τι να έχεις, τις περισσότερες φορές μέσα σου, για να συνεχίσεις.
Στην ερώτηση " Τι να έχεις;"  θα απαντούν οι αναρτήσεις. 
Και οι τίτλοι τους θα είναι συνήθως λέξεις μεμονωμένες. ]

Στην αρχή κάθε άρθρο ήταν απρόσωπο, ουδέτερο, όσο το δυνατό πιο διαχρονικό.
Μια πιο προσωπική γραφή φανερώθηκε στην ανάρτηση "Κάποιον να σ' αγαπάει".

Η  αγαπημένη μου ανάρτηση , η "μεγάλη καρδιά", που την πάλευα ένα μήνα στο μυαλό μου, μέσα σε ένα τοπίο ακριβώς όπως το περιγράφω, αλλά και ο "θησαυρός" γράφτηκαν με περίσσια συγκίνηση. Το δε (best seller?) ποίημα "Γονείς!!! γεννήθηκε μέσα από τα ζωντανά συναισθήματα που μου προκάλεσε η ανάγνωση του μπλογκ "Για την Ιωάννα". 

Όταν άρχισα να (ξανα)γράφω με τρόπο ποιητικό,
το ιστολόγιο, από σχεδία,  μεταμορφώθηκε σε περιβόλι.

Μα σίγουρα θα αναρωτιέστε 
πώς γίνεται  να βγεις στη στεριά 
και να κάνεις περιβόλι στη αμμουδιά;
Κι όμως έγινε... στην πολυαγαπημένη μου "συνέχεια".

Θέλετε να μάθετε τι ακριβώς συνέβη στη διαδρομή;

Φιλοξενίες, γνωριμιές και ανταμώματα.
Δηλαδή, ό,τι χάνουμε από την χαρά μας 
στον πραγματικό κόσμο, 
το βρίσκουμε στο διαδίκτυο;
Μπορεί.

Την περασμένη Παρασκευή εκπληρώθηκε η ευχή μου, να συναντήσω τις φίλες μου της ομάδας Β15, στην ομιλία του Τομ Χόμπσον που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο στο Γκάζι. 
Το Σάββατο το απόγευμα, τις ξαναείδα στη μεγάλη διοργάνωση "Ψηφιακές Γειτονιές" της πολύ δραστήριας ομάδας των Μικρών Μεγάλων. Τέσσερις από αυτές, είχαν επιλεγεί ως ομιλήτριες για το τέλος: Σοφία, Κατερίνα, Ασπασία, και Γεωργία
Είχα μεγάλη λαχτάρα να δω από κοντά κι άλλους bloggers που τους διαβάζω ανελλιπώς , τους αφήνω σχόλια, τους καλημερίζω, τους αφιερώνω, που εντέλει νιώθω κάθε τους στιγμή σαν δική μου. Συνάντησα από κοντά τη δυναμική Άσπα, τον φιλικότατο Χρήστο, την εμπνευστική Κατερίνα, τη δημιουργική και ετοιμόλογη Λίτσα, την αστείρευτη Τζωρτζίνα, την ολοζώντανη Σοφία Αθανασιάδου, τη χιουμορίστα Bebis Thoughts, την τρυφερή Ειρήνη, τη δραστήρια Pollyanna's Days, τη χαμογελαστή Φλώρα, και τη ήρεμη Newagemama...




Τι είναι οι Ψηφιακές Γειτονιές για την περιπλάνησή μου;


Δεν είναι συνοικίες 
που μπορείς να επιλέξεις να τις κατοικήσεις. 
Ούτε και ρούγες
όπου συναντάς τους γείτονες για κουβέντα, 
όπως είπαν η Στέλλα Τσάλα κι ο Κωνσταντίνος Κοκκορογιάννης στην υπέροχη παρουσίασή τους.



Είναι μια 
αριστοτεχνική Πολιτεία χτισμένη πάνω σε μυριάδες νησάκια
που χωρίζονται με κανάλια κι ενώνονται με πανέμορφα τοξωτά γεφυράκια.
Μια ψηφιακή Βενετία, εξίσου ρομαντική, με ιστορίες να διηγηθεί, γεμάτη ζωή και βουητό από τους επισκέπτες, που σε προκαλεί να την ονειρευτείς, να την επιθυμήσεις, και να... την περπατήσεις.



Guido Borelli, Venezia in Roza, έπειτα από επεξεργασία μου

 Σας ευχαριστώ άλλη μια φορά για την επίσκεψη.
Τα σχόλιά σας με τιμούν ιδιαιτέρως.





51 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι που διαβάζω τις αναρτήσεις σας για το συνέδριο !!! Έτσι αισθάνομαι σαν να ήμουν κι εγώ εκεί !!!

    Και του χρόνου ακόμα περισσότεροι μπλόγκερς εύχομαι, Μαρώ μου ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραίες αυτές "οι μαζώξεις", ειδικότερα όταν έχουν τόσο φροντισμένο σχεδιασμό.
      Και του χρόνου! Και πιο σύντομα, μακάρι, γιατί γλυκαθήκαμε...
      Αχ Αγγελική! Πότε θα σε συναντήσουμε κι εσένα από κοντά;

      Πολλά φιλιά ;)

      Διαγραφή
  2. Μαρρόν μου χάρηκα ιδιαίτερα που σε γνώρισα! Το παρουσιαστικό σου σε "δείχνει" ακόμα πιο ευγενική και εγκάρδια! Πολύ πολύ χάρηκα! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν μπορείς να φανταστείς πώς ένιωσα, να σε έχω μπροστά μου και να μου μιλάς, με σάρκα και οστά! Έχεις μια σπάνια ομορφιά, που βγαίνει στο χορταστικό σου χαμόγελο. Είσαι απίθανη!
      Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
      Ένιωσα πολύ τυχερή που ήρθα στις Γειτονιές, κι ένας παραπάνω λόγος που σε συνάντησα...
      Πολλά φιλιά, αγαπημένη <3

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη αποτύπωση της ψηφιακής μας γειτονιάς. Μια Βενετία στο σπίτι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε,για φαντάσου! ΄Οταν γράφω με πάνε οι λέξεις σαν τα κυματάκια, και πλουφ πλουφ με φέρανε στη Βενετία...
      Αλλά για να περάσεις όμορφα πρέπει να έχεις και καλή παρέα. Με ένα σύντομο υπολογισμό χωράμε σε 4 γόνδολες όλες μαζί!!!!
      Πολύ χάρηκα που ειδωθήκαμε πάλι. Πλησιάζουν οι διακοπές που θα χαρούμε τα παιδάκια μας... Καλό σου βράδυ, Μαράκι ;)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη περιγραφή έδωσες!
    Να συνεχίσεις να εκπέμπεις έτσι όποτε νιώθεις ότι έχεις κάτι να πεις!
    Και να τα χιλιάσεις (με τον δικό σου ρυθμό!)

    Χάρηκα ιδιαίτερα που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήλθες phile Χρήστο μας!

      Κι εγώ χάρηκα πολύ για τη γνωριμία
      Τόσο εσύ όσο και η Άσπα,
      βλέπετε μακριά και μας εμπνέετε.
      Σας οφείλουμε πολλά, δεν έχω λόγια...

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου..

      Διαγραφή
  5. Σου εύχομαι πολύ γρήγορα να γιορτάσεις τις 100 αναρτήσεις και να είμαστε κοντά σου ακόμη κι όταν θα θελήσεις να το μεταμορφώσεις σε αεροπλάνο το blog σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι απίστευτο σχόλιο είναι αυτό, Φλώρα μου! Τι εγκάρδια ευχή! Να είσαι καλά. Τι όμορφο το παιχνίδι με τις λέξεις. Φοβερή εμπειρία. Δεν είχα ποτέ το χρόνο να το παρακολουθήσω. Τώρα το ευχαριστήθηκα.

      Καλό σου βράδυ ;)

      Διαγραφή
  6. η αγαπημενη μου ποιητρια το εκανε παλι το θαυματακι της! και μου δημιουργησε εικονες στο μυαλο και εβαλε την καρδια στους ρυθμους του συνεδριου και ας μην ημουν εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μάχη, η καρδούλα σου έχει τον πιο όμορφο ρυθμό, αυτόν τον καιρό. Και μελωδία και συνοδεία. Να είσαι γερή και την επόμενη συνάντηση θα σε υπηρετούμε όλες σαν τη σουλτάνα!!!
      Πολλά φιλιά, κι ένα ήρεμο βράδυ εύχομαι... ;)

      Διαγραφή
  7. άντε ,να μη μείνει νησάκι για νησάκι που να μη γνωρίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο ένα σούπερ σχόλιο, από μια φρέσκια νησιώτισσα.
      Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου, να μας εκπλήσσεις πάντα ευχάριστα και να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι πολύ συχνά, σε "μελετάω" που λένε.
      Αν κοκκινίζει το ένα σου αφτί ή φτερνίζεσαι να ρίχνεις σε μένα το φταίξιμο.
      Καλό βράδυ και φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  8. Τι υπέροχη, για άλλη μία φορά, ανάρτηση! Πόσο όμορφη και δοαφορετική οπτική! Τι όμορφα που τα γράφεις...
    Μαρώ μου, πολύ χαίρομαι που είσαι μία από τις θαλασσιές χαντρούλες στον καρπό μου :) Η χειρονομία σου να μου προσφέρεις μία ολόκληρη, λαχταριστή, αγχολυτική σοκολάτα λίγο πριν ανέβω στο πάνελ, με συγκίνησε αφάνταστα και με εξέπληξε ευχάριστα! Είσαι μοναδική.

    Πόσο διαφορετικές είστε και οι 14 και πόσο πολλά μου προσφέρετε να ξέρατε μόνο...

    Σε φιλώ γλυκά!
    Ασπασία <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ασπασία, για μια ακόμη φορά να σου πω ότι τα πήγες θαυμάσια εκεί πάνω. Η φωνή σου, το βλέμμα σου, οι λέξεις και τα δάκρυα της χαράς, εξέπεμπαν τέτοια ζεστασιά που σε έκαναν μοναδική. Φαντάζομαι πόσο πολύ θα σε καμάρωνε η μητέρα σου, γιατί ξέρω πόσο σε καμαρώσαμε εμείς. Πιστεύω ότι η παρουσία μας (και η σοκολάτα λιγουλάκι, οκ) σε έκαναν να ξεπεράσεις κάθε κράτημα και να μιλήσεις κατευθείαν από την καρδιά σου, για ό,τι συμβαίνει στην παρέα μας, στο My Lovable Baby, στην ίδια σου τη ζωή που τα χωράει και τα λαμπρύνει όλα.

      Όνειρα γλυκά, θα τα ξαναπούμε σύντομα (σε ένα δεύτερο!)

      Διαγραφή
    2. Τώρα έφαγα κόλλημα. Σε ένα δεύτερο τι? Δεν νομίζω να εννοείς συνέδριο? Σιγά μην περιμένω το 2ο συνέδριο για να σε ξαναδώ! Μετά το Πάσχα, ετοιμάσου...

      Διαγραφή
    3. Δευτερόλεπτο ο ε ο!!! Καλή σου νύχτα. Όποτε θες!

      Διαγραφή
    4. Και κάτι άλλο. Αυτό το υπέροχο σχολιάκι σου, μπορείς να το κάνεις copy-paste και να μου το αφήσεις στο σπιτάκι μου; Όχι τίποτα άλλο, αλλά μετά από χρόνια που θα ξεφυλλίζω τις ηλεκτρονικές σελίδες του My Lovable Baby και θα πέσω πάνω στην ανάρτηση για τις Ψηφιακές Γειτονιές, να μην έχω να ξαναδιαβάσω τα λόγια της υπέροχης Μαρώς μου που μου έφερε αυτή την αγχολυτική σοκολατίτσα; (δε θα το ξεχάσω ποτέ αυτό με την σοκολάτα. Να το ξέρεις!)

      Διαγραφή
  10. είναι πάντως τρομερό τελικά πόσα τα μπλογκς βοήθησαν, ένωσαν, φίλιωσαν κάποιους ανθρώπους... Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο Τρομερό; και χαρμόσυνο... κι ελπιδοφόρο...
      Αυτά είναι... Πέρα από κάθε προσδοκία!
      Του χρόνου να έρθετε κι εσύ με το Στάθη, επιβάλλεται.
      Γιατί εξελισσόμαστε σε γυναικοφωλιά χι χι χι...

      Καλό βράδυ ;)

      Διαγραφή
  11. Η πιο ταξιδιάρικη ματιά ήταν η δική σου Μαρώ!
    Ταξίδεψα στη Βενετία αλλά και είδα με την καρδιά μου νησάκια πολλά διαφορετικά με κατοίκους που έχουν τόσα να πουν.
    Είμαι πολύ περήφανη που σε γνωρίζω και δεν ξέρω γιατί αλλά όταν σε βλέπω μου δημιουργείς μια απίστευτη ηρεμία και σιγουριά.
    Σε φιλώ και ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φαντάζομαι στη Βενετία με τη μικρή σου, ν' ανεβοκατεβαίνετε τα γεφυράκια και να τρώτε παγωτά στην πλατεία του Αγίου Μάρκου, ακούγοντας τις πλανόδιες ορχήστρες...
      Δεν θέλω να γράφω άλλο, γιατί συγκινούμαι τόσο από αυτό το συγκεκριμένο σχόλιο... Που θα προτιμούσα να σε αγκαλιάσω όταν βρεθούμε από κοντά.
      Να είσαι καλά, και να περάσεις όμορφα και με κατάνυξη τις μέρες που ερχονται. Θα είμαστε σε επαφή, φιλάκια <3

      Διαγραφή
  12. Oλα ευπλαστα
    κατα πως ο ευαισθητος
    ή αναισθητος κοσμος μας,
    οριζει.

    το συνθημα ειναι:Θελω-Μπορω-Προχωρω

    Καλο απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Agriomeli, γεια σου και πάλι!
      Ποιητικό το σχόλιό σου, και αλληγορικό.
      Θα σημειώσω το σύνθημα γιατί τα θέλω μου δεν είναι πάντα ισχυρά, και συνήθως με πάνε τα πράγματα αντί να τα πάω εγώ.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Με πλάνεψες, με ταξίδεψες, με έστειλες με την ποιητική σου ανάρτηση. Ήμουν σίγουρη ότι θα κάνεις το θαύμα σου. Ότι θα κεντήσεις. Ναι αυτές είναι οι Ψηφιακές Γειτονιές που θέλουμε να περπατάμε. Κάπως σαν τη Βενετία θα ήταν, αν ήταν πόλη.
    Μαρώ είσαι η απόλυτη σταρ. Ξέρεις εσύ. Ήρθες το Σάββατο, στην κατάλληλη ώρα, με το κατάλληλο αξεσουάρ...σοκολατάκια!
    Το ζεστό σου χαμόγελο, το ήρεμο βλέμμα σου και ο απαλός λόγος σου, κάθε φορά με χαλαρώνουν εμένα την ασταμάτητη τρέλα. Γι'αυτό η παρεούλα μας έχει μέλλον, γιατί συμπληρώνουμε η μια την άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι, καρδιά μου, εσύ;
      Με τις λέξεις κάτι κάνω, με τις βελόνες και τα νήματα ακόμη τίποτα. Περιμένω να κάνει τμήμα η Μαρία Μεγαλώνω να γραφτώ.
      Σωστά τα λες. Συμπληρώνουμε η μία την άλλη.
      Σταρ; Με περιγράφεις σαν να είμαι η πασίγνωστη Τζοκόντα Παυλίδου!!!
      Άσε που 'χω λιώσει σαν τη σοκολάτα με αυτά που μου προσάπτεις...
      Όνειρα γλυκά <3

      Διαγραφή
    2. Όχι, σαν τη Grace Kelly σε περιγράφω, χωρίς τα σοκολατάκια:)

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η σημερινή σου ανάρτηση....είναι ωραίο που και που να κάνεις μια ανασκόπηση....μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις.
    Να 'σαι πάντα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Ελπίζω να μη σε κούρασε η ανασκόπηση... Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Καλή δύναμη και καλή συνέχεια εύχομαι
      και ένα όμορφο βράδυ ;)

      Διαγραφή
  15. Marron μου μέσα από την ανάρτησή σου πήρα μία μικρή γεύση γι αυτές τις γειτονιές, που ομολογώ πως δε γνώριζα.. Πόσο όμορφα τα περιγράφεις όλα κάθε φορά.. Καληνύχτα φίλη μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie μου, σε ευχαριστώ τόσο πολύ!
      Δεν κατορθώνω όμως πάντα την ίδια υποβλητική ατμόσφαιρα με το δικό σου ιστολόγιο. Έχεις γούστο και διαλέγεις ακόμα και τις φωτογραφίες σου, με την παραμικρή λεπτομέρεια. Καλή σου νύχτα. Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. :)) Καλό Πάσχα και καλές γιορτές σου εύχομαι καλή μου. Να χαμογελάς.

      Διαγραφή
  16. Σου βγάζω το καπέλο! Μόνο εσύ θα μπορούσες να γράψεις έτσι, ξεχωρίζει απο όλες τις άλλες. Σε ευχαριστώ για όλα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ελάτε εδώ, κυρία μου!
      Πέραν το ότι ήσουν πανέμορφη στην ομιλία, και ειλικρινέστατη, χάρηκα που ήρθαμε τόσο κοντά και μιλήσαμε λίγο παραπάνω από τις άλλες φορές.
      Θέλω να είσαι ευτυχισμένη, επιτυχημένη, και διάσημη.
      Ζητάω πολλά;
      Σε φιλώ για την ώρα... <3

      Διαγραφή
    2. Μπα όχι μωρέ... είναι και τα 3 τόσο απλά!
      Κι εγώ Μαρώ μου θέλω να τα λέμε παραπάνω κι ελπίζω στην επόμενη συνάντηση να κάτσουμε κοντά και να έχει ησυχία το μέρος...Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  17. Είναι μοναδική η γραφή σου! Μας ταξίδεψες σε μαγικές Πολιτείες, εκεί που θέλουμε να βρισκόμαστε!
    Έφερες και τα σοκολατίνια και ξεχώρισες!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεράκι, ελπίζω να σε τσάκωσα ον λάιν!!!
      Έτσι βιαστικά να σου πω, ότι χάρηκα πολύ που ξαναβρεθήκαμε, και στηρίξαμε τα κορίτσια μας.
      Να δω πότε θα μας πάω και στο Παρίσι, που δεν έχω αξιωθεί!!!
      Να 'χαμε τώρα ένα σοκολατοκουφετάκι!!!
      Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  18. Πωπώ!!!! τι να σχολιάσω? νομίζω θα το χαλάσω αν γράψω κάτι. Αριστοτεχνική γραφή σαν την πολιτεία που ανέφερες. Ένα ποίημα η ανάρτηση σου και μέσα τις χιλιάδες εικόνες!!! Πώς το κάνεις αυτό πες μου! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σου πω... ή μάλλον μπορώ... έχω το κληρονομικό χάρισμα... μην το πεις πουθενά... Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μέσα απ' αυτή την πληρέστατη και εξαιρετική ανάρτηση, νομίζω πως άρχισα να γνωρίζω την Μάρω...και να εκτιμώ την Marron!
    Δεν έχω τελειώσει την ανάγνωση και θα επανέλθω...
    Pour le momment bisous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφη, ποιητική περιγραφή έκανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε. Αν ήσουν εκεί θα σε γνώριζα και θα είχαμε και τη δική σου φωτογραφική-συγγραφική ματιά.
      Είναι λίγο άβολο να συναντάς αυτόν με τον οποίο αλληλογραφείς, αλλά είμαστε μεγάλα παιδιά και έχουμε ζήσει πολλά για να κολλάμε σε κάτι τέτοια. Σε ευχαριστώ για τις αναγνώσεις, στ'αλήθεια ;)

      Διαγραφή
  21. εξαιρετική, κρίμα που δεν γνωριστήκαμε.
    till next time :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η πιο ιδιαίτερη και ξεχωριστή ανάρτηση για εκεινη την ημέρα και το blogging. Πόσο χαίρομαι που είσαι φίλη μου <3 Ταλαντούχο πλάσμα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι! Εγώ να δεις πώς χάρηκα που σε καμάρωσα! Αμοιβαία τα αισθήματα! Σε φιλώ ;)

      Διαγραφή
  23. Υπέροχη! Η καλύτερη ανάρτηση μακράν για ότι ζήσαμε εκεί και για ότι ζούμε εδώ μέσα.Σωστά, πολύ σωστά...σχεδία λοιπόν μεσοπέλαγα και με καιρό και με άπνοια.Τέλεια παρομοίωση Marron. Μου κάνει,μου ταιριάζει απόλυτα! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, χαίρομαι που ήμουν κι εγώ ανάμεσα σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που γνώρισες και σε ενέπνευσαν ίσως λίγο....σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Μα πιο πολύ σε ευχαριστώ για εκείνη τη σοκολάτα....που την έφαγα δεύτερη μέρα του Πάσχα και την καταευχαριστήθηκα! Να είσαι καλά μικρή μου.Φιλιά πολλά σε εσένα και στα τρελοκόριτσα που έχεις για παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την, Καλώς την!
      Ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου που σε συνάντησα στον Τομ, στο έχω ήδη πει, κι ακόμη μεγαλύτερη την δεύτερη μέρα που αντάμωσα ολόκληρη την οικογένειά σου με σάρκα και οστά! Φυσικά και με ενέπνευσες, δεν υπάρχει κάποιος που να μην τον έχεις εμπνεύσει, κατά τη γνώμη μου...
      Χα,χα! Ευκαιρία να ξαναδώ τα τρελοκόριτσα!!!
      Σε φιλώ, ελπίζω να συναντιόμαστε πιο συχνά στα κανάλια της Βενετίας ;)

      Διαγραφή

Έτσι στα μουγγά θα καθόμαστε, πείτε κι εσείς κάτι...